Thanks for visiting Teratak Pelangi Senja...

Kita kongsi warna mata... Tapi tidak warna hati.. Guna hak berfikir sebelum hak bersuara.. Kalau terpelajar guna hak miranda....

Most Gorgeous People Who's Following My Blog..


Sabtu, Februari 18, 2012

Seni Itu Subjektif.. Tiada A, B, C , D Untuk Menilainya. Perbezaan Membentuk Perwatakan..




        Assalamualaikum and a very good day to all my most very welcome readers!!.. Semoga sedang berada dalam keadaan yang membolehkan anda berjalan, berlari, dan buat apa saja dengan jayanya kerana sihat yerk!.. Having a nice moment in your life does make a very great style of living as a one of the way for having something sweet to be remembered right… 


        Hari ni just topic ringan-ringan jerp.. it was not a kind of a topic actually cause I just want to share something with all of you.. Just something that I think it can be put in a very simple entry to be share with.. I love to draw.. But not really fully expert with it.. Just for fun and to release a few kind of eemotional disturbance  during a very hard time to be handle by calm down instead of not doing anything to settle it.. At least I can think while drawing.. Cara yang sangat bagus untuk menenangkan fikiran kan.. huhu so.. Di bawah nie.. There are a few photos yang masih menjadi koleksi aku sebab sebelum nie.. Lukisan aku sentiasa hilang dengan dua sebab lazim dan satu sebab tak lazim iaitu:


1.     Lukisan potret kebiasaannya akan diserahkan kepada individu berkenaan.


2.    Masa sekolah dulu, kawan-kawan suka pow lukisan aku, paling tak boleh blah bila lukisan hilang dari dalam fail dan dijumpai semula dalm fail kawan-kawan.. Sah nak kena smackdown!


3.    Hilang sebab aku tak simpan elok-elok.. Ngeeee…



      Aku bukan budak kelas seni, bahkan sekolah aku takde ambil major pun untuk lukisan nie, memang tak, Cuma aku minat, tu jer.. Dari sekolah rendah membawa ke sokolah menengah membawa ke Universiti and so on until now, Cuma potret jer aku mula menceburkan diri pada tahun 2010, sebelum nie kartun-kartunjer pon.. ngeh3.

   So this is it……


Ni gambar kawan kepada kawan aku yang sampai sekarang aku tak tahu siapa apatah lagi nama dia... Yang nie buat masa sem 6....






Ni plak aku lukis time sekolah menengah sebab masa tu layan Kreko dengan Arena yang abang aku selalu beli...




Ni plak gambar budak kelas aku masa ambil Diploma Farmasi.. ada muka korea tak? yang nie sketching dia comot sket..(banyak kot..)yang nie masa sem6...




Ni masa aku sem satu.. Boring duk dalam bilik time nie..



Ni pun kawan sekuliah masa buat Dip. Farmasi.. kalau tak silap, gambar nie masa sem 2 atau sem 3.
 lupa dah..




Ni time sekolah menengah sekali dengan Gundam... Tapi yang ni Yakitate rasanya tajuk komik tu..


 j



Ni masa tingkatan 5.. Masa nie sama ada kelas Al-Quran dan As-Sunnah atau kelas Sejarah cikgu TJ.. aku tak ingat fakta tu.... Serius niat nak bagi hilang ngantuk jer.. Fully guna pen..




Ni masa form 4.. cun tak.....??




Nie pun sekali dengan Yakitate....




Ni masa dalam kuliah Sejarah dan Tamadun Dunia masa dekat UIAM.. fully pen..



Nie dalam kelas tutorial sem 5... Tengah tunggu Lect. tak masuk-masuk...




Nie budak kelas masa buat Dip. Farmasi gak, yang nie buat masa sem4..




     Amacam? Sebarang komen sila tinggalkan di ruang comment yerp.. sumbang saran, kutukan diterima dengan very open mind and broken heart.. Adios and as salam??......



....



Gratisan Musik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan